Összes oldalmegjelenítés

2013. július 21., vasárnap

Szólások, giffek...minden:D

Valaki : Harry hallottuk, hogy van barátnőd, milyen?
Harry : Hm...(T/N) igazán gyönyörű nő! Szeretem.
Valaki: Fiúk nektek mi a véleményetek?
Liam : Ahogy Harry mondja, gyönyörű és az az alak! Ha lenne rá lehetőségem akkor meghúznám!!
Harry : 


"Niall 5 dalt írt az új albumra , így feladta a hosszú szólókat. Nem tudom miért csinálja , hisz hihetetlen hangja van."-Louis

"Amikor az UAN turnén bukfenceztem az öltözőben Harry nekem ugrott és mindketten beestünk a szekrénybe."-Liam


Harry : ~Rájöttem, nem lehetek tökéletes. Tudom azt is, hogy nem szeret mindenki, és nem én vagyok a legjobb. Aki szeret, azt én is szeretem még akkor is ha nem ismerem.:) Szeretnék találkozni minden egyes rajongóval, de sajnos ez nem lehetséges. De üzenem nektek : Egyszer úgyis találkozunk!


Tegnap előtt M&G-n egy fan olyan pólót viselt, amin rajta volt Zayn egyik tetoválása, Harry rámutatott utána pedig Zayn megölelte és azt mondta neki: Szeresd az inged. Amikor Louis meglátta, hogy a lány ingén Zayn tetkója van azt mondat: nem tudom hogy tudod-e de Zayn-nek van egy ugyan ilyen tetkója :O
és az összes fiú nevetett :DDDDDDDDDD

Mindössze egy másodperc, hogy egy lányt kövérnek nevezz , és egész életében megpróbálja éheztetni magát. Gondolkozz mielőtt cselekszel ! –Harry Styles

Normális ember vagyok. Hibázok , és sajnálom hogy nem az az ember vagyok , aki te akarsz lenni.- Zayn Malik

Hogy mi a legrosszabb amit egy fiú tehet egy lánnyal ? Én úgy gondolom , hogy az , mikor figyelmen kívül hagyja , míg a lány teljes szívéből szereti őt.-Liam Payne

Mindig légy kedves az emberekhez. Bármilyen rosszak is veled, mutasd meg nekik, hogy te nem vagy olyan, mint ők. - Louis Tomlinson

Ha szingli vagy , az nem a gyengeséged jele. Ez azt jelenti , hogy elég erős vagy ahhoz , hogy várj arra amit megérdemelsz.-Niall Horan

Harry szerint a legcsodálatosabb nő a világon az anyukája :)♥

"Kérlek ne haragudjatok,ha ezt mondom:
Kurvára szeretlek titeket!"-Louis Tomlinson 

" Lehet, hogy azt hiszi, hogy ez egy kicsit nehéz, de mindketten tudjuk hogy vannak kötelezettségeink. Neki is és nekem is. Megértjük egymást. Ezért jól működik a dolog." - Louis Eleanorral való kapcsolatáról.

"Ha valahova akarsz menni,csináld meg.Senki sem állíthat meg!"-Louis Tomlinson 

" Amikor újra találkozunk, sokkal többet jelent nekem. Azt az időt, amit együtt töltünk, szeretnénk belőle kihozni a legtöbbet. " - Zayn a Perritől való távolságról.

" Azthiszem eddig szerencsétlen voltam a szerelemben. Még nem találkoztam olyan lánnyal, akinél komolyan gondoltam volna a dolgokat." - Harry.

Harry drágám minden rendben?:D<3



L´Oréal reklám :DDDD Harry*-*

Bullshit <3

A srácok piramis csináltak az egyik koncerten!:3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése