Összes oldalmegjelenítés

2012. december 9., vasárnap

Mindenféle :))

‎"Miért szeretem Harry Styles-t?

Tud énekelni.





Nagyon jól énekel.


Aranyos.


Szexi.




Nagyon jól táncol.





Okos.



Menő.


Őrületes haja van.





Hölgyeim és Uraim, ő Harry!










~
~
~
~



Me: Mum I'm pregnant
Mum:'Who did this to you?
Harry:
Mum:


~
~
~
~

Paul : Nos, mit akartok enni?
Niall : Mindent ami az étlapon van.
Paul : Niall, nem fogjuk megenni az összes kaját.
Niall : Oké…Akkor ezt akarom.*mutat az egyik kajára*
Paul : Jó
Hary : Azthiszem én Mexikói-t fogok enni.
Zayn : Én ugyanazt kérem amit Niall.
Paul : Oké.
Louis : Én ugyanazt amit Harry.
Liam : Én csokis gofrit kérek.
Paul : Szuper.
Pincér : Mit hozhatok?
Pau l:*leadja a rendelést* Fiúk büszke vagyok rátok! Végre normálisan viselkedtek egy étteremben.

30 perccel később :

Zayn : Liam add ide azokat!
Liam : NEM!! Maradj távol ettől!
Paul : Liam ne dobáld a kanalakat szét!
Niall : ÉHES VAGYOK!! ÉHES VAGYOK!!
Louis : KEVIIIN!!! Kaja idő!
Paul : Louis mit csinálsz!?
Harry : Pénteken jó lesz??
Paul : Harry!! Ne flörtölj azzal a lánnyal!!! *megfogja a fülét és elhúzza onnan*
Harry : De én randizni akarok vele!
Paul : NEM!! Zayn!?
Zayn : Igen?
Paul : Mi a jó eget csinálsz?
Zayn : Próbálom nézni magam a villán.
Paul : A villán?
Zayn : Liam nem hagyja hogy hozzáérjek a kanálhoz.
Liam :*6 kanállal a kezében*
Paul : Mit fogsz azokkal csinálni?
Liam :*elfut*
Louis : Paul, hol van Kevin? Nem találom sehol.
Paul : Louis, fogalmam sincs hol lehet.
Niall : Nem gondolod hogy ennek jobb íze van?
Paul : Niall hagyd azt a családot és gyere ide!
Niall : De éhes vagyok!
Harry : Paul! ÉN RANDIZNI AKAROK AZZAL A LÁNNYAL!!
Paul : Harry, NEM!
Liam : Azt hiszem mennünk kell…
Paul : Micsoda?
Liam : Az van hogy…
Paul : Mért vizes a lábam?? Mit csináltál Liam!!??
Pincér : Sajnálom de az egyik barátja eldugította a wc-t a kanalakkal és elárasztotta…
Paul : Ne aggódjon, ki fogja venni a wc-ből őket.*Liam elszalad* LI…Oké majd Louis….
Louis : NEM!*kiszalad az étteremből Harryvel, Niall-el és Zaynnel.*
Pincér : Azt hiszem magának kell kiszednie.
Paul : Soha nem fogok étterembe menni velük…
~
~
~
~


Haylor



Reakciók:
Niall..


Zayn..

Liam...

Louis.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése