Összes oldalmegjelenítés

2012. november 14., szerda

One Direction tények ;)

Louis fél a galamboktól. (Keviiin :D<3)

Liam minden reggel megnézi a Twitterjét, mert a rajongók üzenetei feldobják a napját. 

Harry: Kiskoromban megtámadott egy kecske, lefejelt egy ló, a kutyák mindig megugatnak, a koala rám kakilt. Csak a cicák maradtak nekem. (most már értem miért van úgy oda a macskákért<3 ) 

Zayn az intelligens lányokat szereti, Louis a "huncutokat", Niall pedig a visszahúzódókat.

Louis szeretne magassarkút hordani, mert szerinte ő túl alacsony. (szegény :( pedig nem is alacsony<3 )

Zayn kedvenc étele a csirke.

Harry egyszer alsógatyában futott végig egy állomáson. :DD 

Liam mindent imád ami a Disney-vel kapcsolatos. 

Zayn: Nézd Niall, milyen dögös vagyok! 
Niall: Nem vagy kaja, úgyhogy nemérdekel. :DD

Riporter: Mi a legrosszabb abban, hogy egy fiúbandában vagytok?
Zayn: Semmi, szeretjük egymást!
Liam: A honvágy.
Harry: NINCSENEK CSAJOK! ;D

Louis háttérképe a telefonján ő és Eleanor. :)

Zayn tudja az összes Hannah Montana számot, mert szokta nézni a kishúgával. (deari *-*)

Niall sírt, mikor a Némó nyomában-t nézte. :")

A WMYB forgatásakor Harry leköpte Madison-t. xDD

Liam, mikor fiatalabb volt cserkészkedett. 

Zayn 7000 követőt veszített el a Twitteren, mikot hazautazott Angliába a családjához, mert elhunyt az egyik családtagja. :(

Louis: Egyszer Harryvel álmodtam!
Harry: Én meg azt hittem, hogy azt kiabálod, hogy ASHLEY! :DD

Riporter: 5 tinédzser egy fedél alatt..felmerül a kéredés.. ki mosogat?? 
Niall: A mosogatógép?!

Niall: Én egy matekzseni vagyok!
Louis: Tényleg? Mennyi 648 könyv és 204 könyv?
Niall: Egy könyvtár! Kérdezz nehezebbet. :D

Rajongó: Melyiket választanád: leborotválnád a fejed, vagy soha többé nem lehetne teknősöd? 
Liam: Soha többé?? Leborotválnám a fejem!

Louis szeretne egy slágert egy másik bolygón. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése